Centrum Promocji Zdrowia „SANVIT” Sp. z o.o. jako podmiot o trwałej i stabilnej pozycji na rynku usług medycznych za nadrzędny cel swojej działalności przyjmuje utrzymywanie wysokiej jakości udzielanych świadczeń medycznych, żywieniowych i hotelowych, który połączony z ciągłym ich doskonaleniem ma na celu oferowanie usług odpowiadających potrzebom i oczekiwaniom kuracjuszy.
W swojej pracy Spółka wykorzystuje wielowiekowe tradycje leczenia opartego o naturalne zasoby uzdrowiskowe i osiągnięcia nowoczesnej fizjoterapii i rehabilitacji. Naszym kuracjuszom pragniemy zapewnić wszechstronną ofertę usług, opartych na profesjonalnej wiedzy medycznej oraz popartej kierunkowym wykształceniem i doświadczeniem, zapewniając przy tym poczucie bezpieczeństwa i troskliwej opieki ze strony zatrudnionego personelu.
W celu zapewnienia wysokich standardów jakości Centrum Promocji Zdrowia „SANVIT” Sp. z o.o.:
• Realizuje prowadzoną działalność zgodnie z obowiązującymi przepisami powszechnie obowiązującego prawa;
• Zapewnia kompleksową, sprawną i bezpieczną obsługę kuracjuszy;
• Wdraża nowoczesne rozwiązania w zakresie diagnostyki, leczenia, rehabilitacji oraz promocji zdrowia;
• Stosuje najnowsze metody rehabilitacji oraz efektywne zabiegi fizykoterapeutyczne;
• Zapewnia indywidualne podejście do każdego kuracjusza oparte na szacunku, poszanowaniu godności, intymności oraz przekonań religijnych i moralnych;
• Zapewnia przyjazną atmosferę pracy, wypoczynku i rehabilitacji;
• Zapewnia właściwy dobór pracowników oraz dba o ustawicznie podnoszenie ich kwalifikacji i kompetencji w zakresie świadczonych usług;
• Wykazuje dbałość w zakresie zapewnienia wysokiej świadomości i odpowiedzialności pracowników za opiekę nad kuracjuszem poprzez ugruntowanie przekonania, że jakość udzielanych świadczeń zdrowotnych jest podstawowym obowiązkiem każdego pracownika;
• Wzmacnia poczucie identyfikacji personelu z działalnością Spółki mając na uwadze doniosłość oferowanych świadczeń dla dobrostanu ogółu społeczeństwa;
• Dba o odpowiedni stan infrastruktury obiektów, dokonując cyklicznych zakupów sprzętowych i modernizacji placówek w celu podnoszenia standardów medycznych oraz socjalno-bytowych;
• Zapewnia ścisłą kontrolę procesu udzielania świadczeń medycznych na każdym ich etapie z wykorzystaniem nowoczesnych metod analizy i przesyłania informacji;
• Realizuje cele działalności przy wykorzystaniu szeregu specjalistycznych procedur, standardów oraz norm o charakterze medycznym, administracyjnym i organizacyjnym;
• Wdraża działania zapobiegawcze (oparte na zdiagnozowanych ryzykach) oraz koryguje stwierdzone niezgodności;
• Analizuje i wyciąga wnioski z ankiet wypełnianych przez kuracjuszy i zatrudnionych pracowników;
• Podejmuje wysiłki zmierzające do utrzymania zaufania i satysfakcji kuracjuszy,
• Udziela rzetelnych informacji o świadczonych usługach medycznych;
• Utrzymuje wysoki poziom jakości i bezpieczeństwa żywienia w oparciu o zaimplementowany system HACCP;
• Uwzględnia kontekst społeczny działalności medycznej przy planowaniu działań operacyjnych Spółki.
Powyższe cele znajdują uszczegółowienie w odrębnych dokumentach, zatwierdzonych do realizacji i okresowo weryfikowanych.
Gwarancją osiągnięcia założonych celów jest świadomość Zarządu Centrum Promocji Zdrowia „SANVIT” Sp. z o.o. oraz wszystkich pracowników o konieczności stałego doskonalenia wszystkich procesów ukierunkowanych na wysoką jakość świadczonych usług i satysfakcję naszych kuracjuszy, wynikającej z zaspokojenia ich potrzeb oraz spełniania wymagań normy
PN – EN ISO 9001: 2008. Zarząd Spółki deklaruje pełne zaangażowanie własne i całego personelu jako osób współodpowiedzialnych w zakresie swoich stanowisk pracy za realizowanie Polityki Jakości.
Nasza misja: „Zapewnić naszym Gościom satysfakcję, relaks i skuteczną kurację.”
Wszelkie sugestie i opinie są dla nas bardzo ważne.
Skorzytaj z formularza i przekaż je nam.